mavara
mavara
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, توسط mansour |

مراحل رویا بینی

 1 بیداری پراسایش حالتی مقدماتی است حالتی که در ان حواس یه خواب رفته و در عین حال شخص بیدار است گاهی اوفات در این حالت سیلی از نور قرمز مشاهده می شود مثل اینکه با چشم بسته به خورشید نگاه کنید.
 2بیداری پویا مرحله رویا دیدن در این حالت نور فرمز درست مثل مه از هم پراکنده می شود و شخص صحنه ای را می بیند نوعی چشم انداز ساکن را . شخص تصویری سه بعدی را مس بیند بخش یخ زده چیزی را منظره . خیابان. شخص.چهره و یا هر چیز دیگر.
 3 مشاهده صرف در این حالت رویابین دیگر فسمتی از دنیای یخ بسته را نگاه نمی کند ولی به عنوان شاهد عینی ناظر اتفاقاتی است مه در مقابل چشمانش رخ می دهد گویی برتری بینایی و شنوایی باعث مس شود که این مرحله از رویا دیدن عمدتا کار چشم و گوش باشد.
 4 در این حالت باید خود را وادار به عمل کرد در این حالت شخص مجبور به اقدام است باید به جلو برود و از فرصت خود حداکثر استفاده را بکند این حالت ابتکار پویا نام دارد.
 بهترین راه برای ورود به رویا این است که کاملا به ناحیه انتهایی جناغ سینه و بالای ناف تمرکز کنم دقتی که انسان برای رویا دیدنم نیاز دارد از این ناحیه می اید و انرژی مورد نیازبرای حرکت و جستجو در رویا نیز از ناحیه ای در دو سه سانتی زیر ناف است.دقت و نیروی رویا دیدن زنان از زهدان ناشی می شود رویای یک زن از زهدانش می اید. زیرا مرکز او این وقتی می خواهید شروع به رویا دیدن یا پایان دادن ان کنید تنها به ان ناحیه تمرکز کنید.لحظه ای نور قرمز دیده می شود. ( ناوال ماتیوس خوان همیشه روی شکمم سنگریزه های سرد و خیس یا وزنه ای می گذاشت تا من این ناحیه را حس کنم.وادارم می کرد چشمانم را ببندم و به همان جایی که وزنه ها بود متمرکز کنم)//



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: